איך לבחור מידה?

נעליים משמשות לנו כאקססורי נפלא לסטייל שלנו בכל מקום שאנו נמצאות. עם זאת, חשוב לדעת כי תפקידן של הנעליים לא נגמר רק בזה. מטרתן העיקרית היא לסייע לנו לשמור על יציבות טובה ואופן הליכה תקין – כזה שתומך בפעילות השלד כולה ומונע בעיות אורתופדיות, ביניהן כאבי רגליים, כאבי גב, בעיות בעמוד השדרה ואף כאבי צוואר. 

אז איך ניתן לבחור מידת נעליים או איך מודדים מידת נעליים נכון? כל התשובות לפניכן.

איך לבחור מידת נעליים?

על מנת שתוכלו להבין כיצד לבחור במידת נעליים האידיאלית בעבורכם, יש לבדוק תחילת את מידת הרגל שלכם, שכן מדובר בשיטה הטובה והמדויקת ביותר להתאמת נעליים למידות הספציפיות שלכם. לאחר מדידת הרגל, ניתן יהיה להמיר את האורך למידות נעליים לפי סנטימטר, וכך למעשה להגיע לתוצאות המדויקות ביותר. את אורך כף הרגל ניתן למדוד באמצעות שיטות רבות, כאשר הקלה והפשוטה שבהן היא מדידה באמצעות דף נייר פשוט, עיפרון וסרגל. כך תוכלו לעשות זאת בצורה נכונה:

  • כדי למדוד מידת נעליים לפי אורך כף הרגל, ראשית הניחו את דף הנייר על הרצפה והדביקו אותו למקום באמצעות סלוטייפ, כך שלא יזוז.
  • הניחו על הנייר את כל הרגל, וסמנו באמצעות עיפרון את הנקודה שממנה מתחיל העקב ואת הנקודה שאליה מגיעה הבוהן. עשו זאת עבור שתי הרגליים.
  • מדדו את האורך שהתקבל באמצעות סרגל, כאשר יש לעגל את התוצאה תמיד כלפי מעלה, כך שתגיע לחצי סנטימטר לפחות (לדוגמא: אם מידת הרגל היא 22.2 סנטימטרים, יש לעגל אותה ל- 22.5 סנטימטרים).

מידות נעליים בסנטימטרים